صبر و طاقت

ساخت وبلاگ
در زنــدگــی بــرای بــدســت آوردن کــســی یــا چیــزی کــه ارزشــش را دارد بــجــنــگ و تــلــاش کــن در غــیر ایــن صــورت ایــن تــویــی کــه بــی ارزش مــیــشــوی.

صبر و طاقت...
ما را در سایت صبر و طاقت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pandanee بازدید : 91 تاريخ : شنبه 6 بهمن 1397 ساعت: 22:12

سلام ای بخت و اقبال کذایید معلوم است لامصّب کجایی؟! ته جنگل، سر کوه و لب رودبه هر جا می شد و امکان آن بود دویدم تا تو را شاید ببینمکجایی؟! من تو را باید ببینم تو هم با ما، در این دنیا نبودیدر این دنیا صبر و طاقت...
ما را در سایت صبر و طاقت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pandanee بازدید : 79 تاريخ : شنبه 6 بهمن 1397 ساعت: 22:12

زندگی هدیه‌ای است در دستان شما که موظفید به بهترین شکلِ ممکن از آن بهره ببرید. کافی است قبول کنید که می‌توانید. در پستی‌وبلندی‌های روزگار یاد می‌گیرید رشد کنید. زمین می‌خورید و از نو بلند می‌شوید. هر تجربه، خواه خوب و دلپذیر باشد و خواه تلخ و جان‌فرسا، شما را بزرگ و بزرگ‌تر می‌کند. بر اسب چموش زندگی سوار شوید؛ او شما را از جایی به جای دیگر خواهد برد. گاهی خیلی سخت خواهد گذشت، اما مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد. 

صبر و طاقت...
ما را در سایت صبر و طاقت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pandanee بازدید : 81 تاريخ : شنبه 6 بهمن 1397 ساعت: 22:12

داشتن صبر و طاقت در زندگی برگ برنده ای در این صحنه دردآور روزگار گیتی است،ولی این صبر و طاقت چقدر باید زیاد باشد تا ما بتوانیم با این همه درد و مشکل کنار بیاییم؟

اکنون شرایطی برایم پدیدار شده که دیگر نه صبر و نه طاقت و نه استقامت نمی تواند گره گشای این زندگی شود ، چه باید کرد ؟باید درد و غم کشم تا شاید روزی خورشید من هم از شرق طلوع کند. 

صبر و طاقت...
ما را در سایت صبر و طاقت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pandanee بازدید : 98 تاريخ : شنبه 6 بهمن 1397 ساعت: 22:12